دیتابیس شهرها و استان های ایران در اکسس


در حال بارگذاری
۲۴ اسفند ۱۳۹۳
1055 بازدید
۲۰۰۰ تومان

دیتابیس شهرها و استان های ایران در اکسس را برای شما دوستان اماده کرده ایم.این اطلاعات که از یکی ار دوستان گرفتم بسیار میتونه برای دوستانی که در عرصه طراحی وب فعالیت دارن مفید باشه.اطلاعات به صورت دسته بنده شده هستند یعنی جدول شهرستان ارتباط دارد با جدول استان ها این لیست رو در اختیار برنامه نویسان محترم قرار میدم تا در برنامه های خودشون استفاده کنن.نسخه دیتابیس هم ۲۰۰۳ هستش.

توضیحاتی هم نیز در مورده دیتابیس اکسس

مایکروسافت اکسس (به انگلیسی: Microsoft Access) یکی از اجزای مایکروسافت آفیس است که برای ایجاد پایگاه داده‌های رابطه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نرم‌افزار پایگاه داده جت را با یک واسط کاربری گرافیکی و ابزاری جهت تولید نرم‌افزار ترکیب نمود.

اکسس که یکی از برنامه های موجود در بسته نرم افزاری آفیس( Microsoft Office ) است برای ساماندهی و کنترل و مدیریت پایگاه داده ایجاد شده است.این برنامه دارای قابلیتهای بسیار است , مانند ایجاد صفحه ورود اطلاعات به شکل دلخواه.به عنوان مثال وقتی شما می خواهید اطلاعات موجود در یک چک را در کامپیوتر خود ذخیره کنید شما با استفاده از برنامه اکسس می توانید صفحه ای درست همانند صفحه چک ایجاد کنید و اطلاعات را به صورت کاملا گرافیکی در آن وارد کنید.
امکانات دیتابیس شهرها و استان های ایران در اکسس

* به روز شده همه استان ها و شهرها
* همه استان ها به شهرستان های مربوطه متصل هستند

  راهنمای خرید:
  • پسورد فایل ها : 3dseller.ir  و یا www.3dseller.ir
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید : 3dseller.ir@gmail.com